15 Ocak 2011 Cumartesi

Aşk aslında Şıpsevdi sakızlarında

ne çok severdim şıpsevdi çiğnemeyi.sebebi belli tabiki..icinden cıkıcak o minicik kağıttaki aşk tanımlarını görmek sonrada kendimi aşkın öyle saf,tatlı bişey oldugunu inandırmak.bakkala giderdim,bir avuç şıpsevdi doldururdum elime sonra da hepsini çiğneyip içindeki kağıtları okurdum birer birer,sıkılmadan..büyüdüğümde bende böyle aşık olcam diye hayal kurardım hep."büyüdüm noldu?bok mu varmış?bu muymus yani aşk?" dicegim aklımın ucundan gecmezdi o zamanlar.çocukken kurduğu toz pembe hayallerini bir kenara itip gerceklerle yüzlesmek zorunda kaldıktan sonra herkesin aklında belirir zaten bu sorular.oysa cocukken ne kadar gercekti ne kadar olması gereken gibiydi aşk.
hepiniz hatırlıyorsunuzdur heralde:Love is... diye başlardı sonra resmin altında mükemmel bir aşk tanımı seni senden alırdı.aslında hiç kimse tanımlayamaz aşkı o kadar güzel.zaten aşkı çirkinleştiren insan dediğimiz yaratıgın ta kendisi yoksa aşk hala güzel...
bugün aşk yine o zamanlardaki gibi saf,tatlı olsun istedim ve pijamalarımı bile cıkarmadan giydim ayakkabılarımı ayagıma bakkala gittim.yine bi avuç şıpsevdi doldurdum elime sonra eve geldim hepsini birer birer çiğnedim sıkılmadan..içindekileri okuyup hayal kurdum bir güzel."niye lan manyak mısın sen?" demeyin bana. bu cidden önemliydi benim için.cunku insanın kendini yeniden aşka inandırması gerekiyor bazı zamanlar, kaybettiğin şeyleri yerine koyman gerekiyor..buda benim için öyle bir zamandı işte.en azından artık kafamda aşkla ilgili kötü anılar yerine güzel hayaller var.
Aşk...


...aslında şıpsevdi sakızlarında





1 yorum:

  1. aşkı kısa kısa notlarla, daha şirin ve anlamlı tanımlayabilen başka bir yer bilmiyorum şıpsevdiden baska..

    YanıtlaSil